آنفالویاب مورد تایید اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه بفهمیم چه کسانی ما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند؟
نوشتهمانی میرجوادیپنج شنبه، ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
اینستاگرام یکتا از پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی جهان به شمار می‌رود و جذب فالوور‌های اغلب برای همه‌ی کاربران آن خصوصا کسان مهم و نامدار از اهمیت زیادی برخوردار است. ولی هیچ یک از کاربران آن از آنفالو شدن در اینستاگرام پیشباز نمی‌کنند.

احتمالا شما هم بارها با این پرسش روبرو شدید که چگونه بفهمید چه کسی شما را آنفالو کرده است؟ اکثر ما شمار فالوور‌هایمان را می‌دانیم پس اگر یک روز متوجه شویم که تعدادش کم شده کوشش می‌کنیم بفهمیم چه کسی ما را آنفالو کرده است.

فهمیدن این جستار و جستجو در میانی فهرست پرشمار فالوور‌ها خیلی راه حلی مناسبی نیست؛ به همین علت در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی اپلیکیشن‌هایی بپردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید متوجه شوید که چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند.

چگونه متوجه آنفالو شدن در اینستاگرام شویم؟ معرفی ۷ اپلیکیشن آنفالویاب –  دیجیاتو

مشکلی که اپلیکیشن‌های شخص ثالث دارند
آنفالو شدن در اینستاگرام

علی رغم این که به کارگیری اپلیکیشن‌های شخص ثالث ساده‌ترین شیوه برای اطلاع از آنفالو شدن بدست سایرین به احصاییه می‌رود، ولی مشکلاتی هم دارند چرا که اینستاگرام محدودیت‌های زیادی را روی API های خود اعمال می‌کند و این باعث می‌شود دست توسعه دهندگان نرم افزار‌های شخص ثالث بسته باشد.

به عنوان مثال همه‌ی این اپلیکیشن‌ها اطلاعات مربوط به آنفالو شدن در اینستاگرام را از زمانی به شما ارائه می‌دهند که اپلیکیشن را روی گوشی نصب کرده‌اید. در واقع اگر پیش از نصب اپلیکیشن گرد از فالوور‌هایتان را از دست داده باشید امکان ردیابی‌اش را نخواهید داشت.

اپلیکیشن‌های قبل رو همچنین باره تایید اینستاگرام نیستند. یعنی شدنی است در صورت به کارگیری آن‌ها امنیت حساب کاربری‌تان پایین سوال برود. در ضمن هر لحظه شدنی است بسیاری از این نرم افزار‌ها کاربردشان را از دست بدهند.

دلیل این رخداد آن است که اینستاگرام بارها در گذشته به طور ناگهانی تغییرات قابل توجهی آوش تک در API های خویش ایجاد کرده است. این سوژه ممکن است منجر به از شغل افتادن اپلیکیشن‌های شخص ثالث شود.

مهم است که با دانش از ریسک‌ها و خطرات احتمالی، به کارگیری این اپلیکیشن‌ها را شروع کنید. چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های آنفالویاب را در پیوستگی تماشا خواهید کرد.

Followmeter
آنفالو شدن در اینستاگرام

یکی از اپلیکیشن‌های پسندیده برای یافتن کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند Followmeter است. استفاده از این نرم اسباب بسیار ساده است و از طرفی رابط کاربری ساده‌ی آن به شما کمک می‌کند لغایت به سرعت به آن خو کنید.

در این نرم افزار داشبوردی نمایش داده می‌شود که کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند، فالوور‌های جدید، حساب‌های کاربری که شما فالو می‌کنید و آن‌ها شما را فالو نمی‌کنند و بالعکس را نمایش می‌دهد. برای دید کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند می‌توانید روی تب Unfollowers بزنید.

در این تب شما لیستی از افرادی را نگریستن خواهید کرد که شما را آنفالو کرده‌اند. با زدن روی نام هرکدام از افراد می‌توانید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. این نرم اسباب رایگان است ولی دارای نسخه‌ی پریمیوم هم هست.

در نسخه‌ی پریمیوم این نرم انگیزه ها می‌توانید فالوور‌های روح (کاربران غیر فعال یا ربات‌ها) را هم تماشا کنید. برای استفاده از نسخه‌ی پریمیوم باید ۳.۹۹ دلار بپردازید. البته لازم به ذکر است که نسخه‌ی مجانی Followmeter هیچ محدودیتی در زمینه‌ی مشاهده‌ی کسانی که شما را انفالو کرده‌اند ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: